reklama

Na toto sú mamy

Krátky príbeh o tom, ako si môj syn uvedomil, na čo je dobrá mama. Prišlo to nečakane a úplne ma to dostalo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Môj syn prišiel zo školy a o chvíľu mi smutný ukazoval správu od priateľky. Syn má 11 rokov a s kamarátkou sa dali dokopy pred pár týždňami. Podľa správy, ktorú dostal, si priateľka vo svojich 11 rokoch uvedomila, že na niečo také ako vzťah nie je pripravená.

Priznám sa, v duchu mi to bolo trochu smiešne. Keď som však videla, ako to syna vzalo, zostala som smutná aj ja. Opýtala som sa ho, ako sa cíti. Či je smutný, nahnevaný, ... Povedal, že je hlavne sklamaný. Vraj on mal divný pocit od začiatku, keď jeho priateľka vhupla do spoločnej konverzácie záplavou srdiečok, cmukajúcich smajlíkov, statusom priateľ a priateľka a ešte neviem čo. A zrazu prešli dva, či tri týždne a ako blesk z jasného neba – rozchod.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Snažila som sa vysvetliť synovi, aby si uvedomil, že sú ešte mladí. Majú nárok nevedieť, čo chcú. A on má právo cítiť sa smutný, sklamaný, aj nahnevaný. To je v poriadku. Každý by sa v jeho situácii cítil podobne.

Slzičky kotúľajúce sa zo synových očí postupne ustávali. Odrazu sa na mňa pozrel a povedal: „Tak na toto sú mamy. Aby boli pri tebe, keď ti je najhoršie.“

Moje srdce sa v tej chvíli roztopilo. Môže jedna mama chcieť niečo viac?

Všetkým mamách k blížiacemu sa sviatku prajem z celého srdca čo najviac takýchto chvíľ.

Terézia Vančová

Terézia Vančová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný človek skúšaný životom. Jedného dňa som sa rozhodla, že budem meniť iba to, čo môžem. Seba. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu